Asiakaskyselyyn vastanneet arvostavat Kiertonetin kiertotaloustyötä

Julkaistu: 20.06.2019

Kiertonet toteutti toukokuussa asiakaskyselyn, johon saatiin yhteensä 578 vastausta.

Kyselyllä kartoitettiin kokemuksia Kiertonetin käyttämisestä sekä kehitystoiveita.

Kysely tavoitti hyvin heitä, jotka olivat jo osallistuneet Kiertonetin huutokauppoihin, sillä yli 97% vastaajista oli rekisteröitynyt Kiertonetin käyttäjiksi ja lähes 45% oli voittanut huutokaupan eli ostanut tavaraa Kiertonetistä.

Vastaajat näkivät kiertotalouden tärkeäksi osaksi Kiertonetin toimintaa: Noin 95% vastaajista kertoi arvostavansa sitä, että Kiertonet edistää kiertotaloutta ja noin 63% vastaajista koki Kiertonetin asiakaspalvelun ystävällisenä ja asiantuntevana.

Avoimissa vastauksissa Kiertonetin asiakaspalvelua kiiteltiin:

"En keksi miten voisi paremmin palvella. Kiitos."

”Jatkakaa samaan malliin.”

Noin 90% vastaajista piti Kiertonetin verkkosivustoa toimivana ja helppokäyttöisenä. Kehitystoiveitakin ilmeni: toivottiin muun muassa enemmän tietoa ja kuvia myyntikohteista. Myös kuljetuspalvelua ehdotettiin järjestettäväksi. Ostosten kuljettamiseen voi saada apua "Kiertonetin ostokset kotiin" -Facebook-ryhmästä.

Kyselyyn vastanneiden kesken arvottiin Honor 9 Lite -älypuhelin, jonka voitti Sinikka Korhonen Alavudelta. Onnea Sinikalle ja suuret kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille! Hyödynnämme vastauksia Kiertonetin kehittämisessä.